Ik ben een mensenmens. Ik probeer me in alles te laten leiden door relaties en idealen. En ik geloof in karaktervolle organisaties die vanuit hun identiteit meerwaarde creëren voor klanten, medewerkers en maatschappij. Dit soort bedrijven begeleid ik om vanuit hun missie te bouwen aan een internationale naamsbekendheid en klantenkring.
Al sinds mijn pubertijd ben ik gefascineerd door het functioneren van bedrijven. Waarom presteren sommige kleine bedrijven soms extreem goed? Waarom missen grote bedrijven zo vaak de boot bij technologische vooruitgang?
Ik ben voortdurend bezig met het analyseren van mensen, organisaties en systemen. Tijdens mijn studie bedrijfskunde heb ik me verdiept in de filosofie. Ik probeer altijd vanuit verschillende invalshoeken de wereld te bekijken. Door anders naar jezelf en je organisatie te kijken, kijk je ook anders aan tegen problemen. In gesprekken met klanten probeer ik daarom tot de kern te gaan. Wie ben je? Wat wil je echt bereiken? Ik word echt blij als organisaties uitkomen bij hun missie. Wat beteken je voor wie?
Op de missie van een bedrijf kan je de marketing bouwen. Je weet welke richting je opgaat en hoe je de relatie kan leggen met mensen uit je doelgroep. Dat gaat verder dan producten verkopen. Producten verkopen wordt het resultaat van de relaties die je via de marketing legt met mensen uit je doelgroep. Dat is mijn passie en dat leg ik in het werk dat ik doe.